Janken in Vegas! (dag 16) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jur Eckhardt - WaarBenJij.nu Janken in Vegas! (dag 16) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jur Eckhardt - WaarBenJij.nu

Janken in Vegas! (dag 16)

Door: Jurronimo

Blijf op de hoogte en volg Jur

29 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Donderdag 29 mei 2014

Vanmorgen om half 9 naar het Marriage License Bureau in Downtown Las Vegas gegaan, dat van 08.00 tot 24.00 uur open is, om onze trouwpapieren in te vullen en de officiële toestemming op te halen om hier te kunnen trouwen. We zijn lang niet de eersten vandaag. Vóór ons trouwt een Mexicaans stel, ze doen dit aan het loket!!! Zeker geen geld voor een kapelletje! De vrouw kan tussen het snikken en huilen van ontroering nauwelijks uit haar woorden komen. Al met al is het papierwerk zo gebeurd, nog even 60 dollar af tikken en klaar is Kees. Nu mogen wij hier ook trouwen, maar wij doen dat natuurlijk wèl in een kapel (dat rijmt).
Net als gisteren is het weer knap warm vandaag (bijna 40 klein nulletje C) onder een blauwe hemel. We rijden weer over de Strip terug en brengen nog een bezoekje aan Circus Circus, een van de oudste casino resorts in Vegas. Dit grote resort herbergt o.a. een compleet indoor pretpark met achtbaan en honderden andere attracties, met name voor kinderen. In het hoofdgebouw treden ook nog regelmatig circus artiesten op.
We shoppen nog wat, Fenny koopt een alleraardigst, trendy hoedje en daarna gaan we heerlijk relaxen bij het zwembad in ons resort: zonnetje op je rug, zonnetje op je buik, plompie in, plompie uit, … wie doet ons wat! Morgen verhuizen we naar ons andere (reeds geboekte) hotel: Hilton Grand Vacations Suites aan de Las Vegas Strip.
Nog 3 nachtjes slapen! ….

• 30 Mei 2014 - 09:32

Fries:

Hee Jur! Hoe zit het met die vrijgezellenavond!??????

• 30 Mei 2014 - 16:33

Jur Eckhardt:

Ha ha die Fries, ik zit inderdaad te wachten. Waar blijven jullie? Ben bang dat ik het vrijgezellenfeeestje in m'n eentje moet vieren!

• 30 Mei 2014 - 17:42

Hilde En Teije.:

Dag vakantiegangers,

Wat Genieten wij van jullie gebeurtenissen heerlijk!
    Maar o wat zijn wij benieuwd naar jullie trouwfoto's.
    Nog twee nachtjes en dan is het zover. Zenuwachtig?
    heel veel plezier todgewenst,

Groetjes uit Eelde

• 30 Mei 2014 - 19:14

Harmtje:

Tjonge, jonge wat weer overweldigend allemaal, het is maar goed dat je alles opschrijft dan kun je het nog eens nalezen. Nu eerst op naar de grote dag, niet vergeten Yes te zeggen en dan foto's plaatsen zo snel mogelijk graag. Het is jullie van harte gegund. Veel liefs uit Peize.

• 30 Mei 2014 - 21:29

Janet:

Wat heerlijk om mee te kunnen genieten van al jullie gebeurtenis. Mooie verhalen en prachtige foto's. Ben zeer benieuwd naar de foto's en uiteraard het verslag van DE dag. Wij wensen jullie een hele fijne dag.
    Liefs van de mensingaatjes

• 31 Mei 2014 - 11:28

Straatmanabeln:

Lieve beiden, we willen jullie even een heel mooie trouwdag wensen!!We genieten nog steeds 100 procent met jullie mee.Veul laifs van George en Lianne

• 31 Mei 2014 - 18:38

Sophie En Rijkent:

Hoi torteltjes. Met wat horten en stoten lezen we jullie prachtige ervaringen en dan keer je even terug in je eigen geschiedenis. Wij zitten in Duutselaand. Vandaag de prachtige stad Weimar bezocht en op weg naar Dresden en Berlijn. Een prachtige verdere vakantie toegewenst en een zonnige huwelijksdag. Meestal schijnt die in LV. Uiteraard veel liefde en geluk voor de toekomst. Zijn we van overtuigd, want je weet dat de voorspelling juist was.
    Viel spass und wir essen ein herliche Bratwurst mit Brot auf ihre Liebe.

• 31 Mei 2014 - 20:41

Wim En Trijnie :

Jur en Fenny , geloof het of niet , maar wij zijn toch een beetje nerveus voor DE ZONDAG, een hele fijne dag voor jullie en wij brengen hier een toost uit op jullie geluk , toi , toi , toi , Wim en Trijnie .

• 31 Mei 2014 - 21:32

Netty Pijpker:

Lieverds.. wat een fantastische ervaring met z'n 2tjes... Blijf genieten...
    Heb, nu ik dit van jullie lees.. heel passende muziek op Radio Niedersaksen.. Elvis en 50-60 jaren muziek!!
    Wij drinken er morgen zeker een borrel op!!

Een superdag gewenst!!!
    Liefs Geert en Netty