Vrijgezellen in Vegas! (dag 18) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jur Eckhardt - WaarBenJij.nu Vrijgezellen in Vegas! (dag 18) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jur Eckhardt - WaarBenJij.nu

Vrijgezellen in Vegas! (dag 18)

Door: Jurronimo

Blijf op de hoogte en volg Jur

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zaterdag 31 mei 2014

It was a night, oh what a night
It was it really was such a night!
Dat zong Elvis al in “Such A Night” in 1960, Fenny’s geboortejaar. Inderdaad een heerlijke nacht in onze super suite. Vandaag hoeven we lekker even niets, alle tijd dus om lekker uit te slapen en ons voor te bereiden op morgen. Dus vanmorgen het bordje ‘Do Not Disturb’ op de deur en even rustig aan met opstaan en wakker worden. ‘Kopje koffie, glazenwasser?’
Tegen de middag rijden we met de auto naar de (gratis) parkeergarage onder The Palazzio, dat weer grenst aan The Venetian, een resort opgetrokken als Venetië, met buiten en binnen gondels die rondvaren (de foto met de gondel is binnen genomen op de eerste etage en de blauwe lucht is een beschilderd plafond!). In het complex vind je ongelofelijk veel shops, zalen en uiteraard honderden gokkasten, poker-, black jack-, roulette- en craps tafels. Het is niet te beschrijven hoe groot deze resorts zijn, dit moet je echt gezien hebben om te kunnen geloven.
Bij Madame Tussaud gaat vrijgezelle Fenny nog even op de foto met Johnny Depp. Bijna smelt hij voor haar charmes! We lopen nog een heel eind over de Strip en duiken vanwege de hoge temperatuur regelmatig een casino in (Harrah’s, de Flamingo, de Bellagio, Caesars Palace, de Mirage, Treasure Island). Daar blijft het ook bij, want we zijn niet van die gokkers. Op de boulevard zie je niet alleen de raarste figuren (ik val er dus niet eens op!), maar ook allerlei pipo’s die reclame maken voor de gekste dingen. Zo zien we een auto met een enorm bord, waarop reclame gemaakt wordt voor een Divorce Party (echtscheidingsfeestje). Gelukkig komen we ook leuke dingen tegen: in de Margeritaville valt ons een mooie spreuk op: ‘Live Your Life Like A Song’. En die is in ieder geval zeker voor óns van toepassing!
Om 4 uur zijn we weer terug in de Palazzo, waar ook net een bruiloft plaats vindt, inclusief orkestje. Je kunt hier blijkbaar overal trouwen! Terug in ons hotel duiken we nog even het zwembad in, dat omringd is door palmen. Er zijn zowel verschillende zwem-, als bubbelbaden en uiteraard kun je er genoeg te drinken en te eten bestellen. Bijzonder is ook, dat er een aantal grote BBQ’s staan, waar je zelf op mag grillen. Ook daar wordt driftig gebruik van gemaakt.
Fen en ik nemen allebei nog een bachelor drink (vrijgezellen borrel) en daar houden we het ook maar bij, want morgen is de dag, die we voor geen goud willen missen. Dan stappen we het huwelijksbootje in, beter gezegd de huwelijkslimousine en gaan op weg naar de Graceland Chapel om ons te laten omdopen van een vrij-gezellig paar in een echt-paar.
De (nog even) vrijgezellen wensen u welterusten en melden zich morgen weer als man en vrouw!

• 01 Juni 2014 - 08:39

PMMQ:

Daar gaat ie dan, drumm rolls please!

Geen taferelen uit The Hangover (vooralsnog) dus :-)

Goodnight!

Laifs,
    PMMQ

• 01 Juni 2014 - 09:16

Ida Kluin:

heel veel liefs en een mooie tijy groetjes marten en ida

• 01 Juni 2014 - 11:52

Wim En Trijnie :

Vries , 11.42 uur , voor ons nog even geduld en voor jullie 2 de grote dag , wij wensen voor jou JUR en voor jou FENNY een fijne dag ,,,,en dat jullie samen een heel oud en gezond echtpaar mogen worden ,, wij brengen hier een toost uit op jullie toekomst , PROOST ,!!!!!! Wim en Trijnie.

• 01 Juni 2014 - 12:40

Harmtje En Jan:

OP deze gedenkwaardige dag in 2014 even een berichtje van ons.... Hahaha. Lieverds, we wensen jullie een hele fijne dag vandaag. Tot dag 16 heb ik inmiddels uitgeprint en Jan en Gerda zitten er heerlijk in te lezen in hun tuinhuis. Ze vonden de verslagen op internet wat te klein om te lezen en ze hebben uiteraard geen internet bij de hand. Dus ik ben al begonnen met je boek en heb de eerste 2 week gebundeld.
    Morgen gaan Annemieke en ik met een tablet met internet bij hun koffiedrinken opdat ze DE Foto's van jullie huwelijk ook even kunnen zien. Dus snel foto's plaatsen graag. Dikke kus Harmtje, we drinken er vanavond eentje op.

• 01 Juni 2014 - 13:21

Bert Mebius:

Dag Jur, dag Fenny Hier in Amsterdam is het al een tijdje jullie grote dag. Bij jullie ook, maar dat is probably nog niet helemaal tot jullie doorgedrongen( ik bedoel: jullie slapen nog). Moge het een prachtige dag worden! Gefeliciteerd!

Bert & Rita ( aka The Beritas)

• 01 Juni 2014 - 14:04

Aaf:

Aan de heer en mevrouw Eckhardt,

Hoe gaat het met jullie daar in Vegas? Beetje leuk getrouwd? Ik geloof dat als ik ik dit typ dat ik jullie al wel kan feliciteren? Of heb het tijdsverschil weer niet begrepen. Hoe dan ook, Jur doe je voorzichtig als je Fenny over de drempel tilt? Maak er een mooi feestje van, verlang erg naar de eerste foto's. Xxxx

Groet, Aaf

• 01 Juni 2014 - 14:08

Aaf:

Fenny!!! Sta jij daar echt met the gorgious Johnny Depp op de foto??? In was waarschijnlijk, maar ach een kinderhand is gauw gevuld...zuchttt zo worden ze hier niet gemaakt....

Ach nou ja, kijk es wat ik hier in de blauwe stoel heb zitten. Ok mooi...;-)

Aaf

• 01 Juni 2014 - 16:58

Lily:

Lieve Jur & Fenny, ja, de grote dag is eindelijk aangebroken. Een hele fijne dag gewenst en veel geluk samen!
    (En Jur, geluk in de liefde is beter dan in het spel).
    Kus, Lily

• 01 Juni 2014 - 17:26

Martijn Vd Veen En Anneke Hummel:

Vandaag 1 juni, maar bij jullie is het (natuurlijk) later, dus of we te vroeg zijn weten we niet maar:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE HUWELIJK ! En veel geluk samen op deze reis en uiteraard tot ver daarna.

Martijn, Anneke, Loes, Wessel & Eefke!

• 01 Juni 2014 - 18:25

Jacqueline Ross:

Hallo Jur en Fenny,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Heel veel geluk samen...en hopelijk gauw tot ziens!
    Geniet er van.

Liefs, Gerard, Jacqueline Kayleigh & Jennifer Ross

• 01 Juni 2014 - 20:43

Netty Pijpker:

Lieve mevrouw en mijnheer Eckhard,

Van Harte Gefeliciteerd!!!!! Ik ken geen mensen die zoveel moeite doen voor een Romatisch huwelijk... Echt prachtig.. ! Het is jullie zoooooo.. gegund!!
    Wens jullie heel veel gezonde en gelukkige jaren samen... !! Geniet alvast van jullie nieuwe status..!
    Kom goed naar huis en we zien jullie eind Juni!!
    Groeten en liefs

Heell veel GELUK !!!

• 01 Juni 2014 - 23:17

Andre En Alice:

Mijnheer en mevrouw Eckhardt,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel veel geluk samen.
    Nog een fijne tijd daar in de states, have fun.

Groeten van andre, alice, jeroen en peter.

• 02 Juni 2014 - 02:22

KOOs: