Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Jur Eckhardt - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Jur Eckhardt - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!

Door: Jurronimo

Blijf op de hoogte en volg Jur

10 Mei 2014 | Nederland, Eelde

Nog een paar dagen dan vertrekken wij voor een rondreis door het midden en zuidwesten van de USA. Het wordt een reis door prairies, cowboystadjes, natuurparken en langs vele historische en hedendaagse bezienswaardigheden:
Denver – Cheyenne – Wounded Knee – General Custer State Park – Mount Rushmore – Deadwood – Cody – Yellowstone Park – Salt Lake City – Las Vegas – Phoenix – Tombstone – San Diego – Los Angeles.
Ook dit keer kunnen jullie ons weer volgen en wel via deze weblog, waarop reisverslagen en foto’s zullen worden geplaatst. Op deze manier hopen we jullie weer te kunnen laten meegenieten. We hebben er zin in!

• 10 Mei 2014 - 12:47

Ida Kregel:

Ik wens jullie een hele fijne rondreis.
    Zullen ongetwijfeld weer mooie foto's en verslagen opleveren.

• 10 Mei 2014 - 16:02

Martin:

Moet er echt niet een fotograaf mee?

• 10 Mei 2014 - 16:04

Jan L.:

Hééeél veel plezier daar in de USA. Geniet er van en we zullen jullie verhalen en foto,s met genoegen bekijken en lezen.
    Jan en Petra

• 10 Mei 2014 - 18:19

Fred:

Goeie reis & heel veel plezier jullie twee!

• 10 Mei 2014 - 19:13

Gerla:

hallo Jur en Fenny, wens jullie alvast heel veel plezier en geniet ervan en uiteraard van elkaar, groeten Gerla

• 10 Mei 2014 - 20:54

Hilde En Teije:

Het is jullie van harte gegund, geniet ervan en we zijn heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

• 10 Mei 2014 - 21:24

Henk En Greet Barkhof:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie
    groetjes henk en greet

en een hele goede reis gewenst
    liefs Gré

• 11 Mei 2014 - 21:47

Johan/ria:

Geniet van de komende tijd.

• 12 Mei 2014 - 20:14

Bert En Gea:

Hel veel (reis)plezier in de States. We lezen de verhalen wel en zien de foto's. Genieten!!

• 12 Mei 2014 - 22:49

Teun En Jeannet:

Heel veel plezier en geniet ervan. Wij verheugen ons op de mooie reisverhalen. Liefs Teun en Jeannet.

• 13 Mei 2014 - 17:10

Eddy Abeln:

Ik wens jullie heel veel plezier en een onvergetelijke reis toe. Jullie kijken natuurlijk reikhalzend uit naar 1 juni...................
    Groetjes,
    Eddy Abeln